[Stripe] Onze informatie of documenten werden afgekeurd of zijn onvolledig, wat moeten we doen?
Je moet in dit geval andere geldige informatie aanleveren via Instellingen → Betaalaccounts → Open Stripe Dashboard.
Als gevraagd wordt om je 'bedrijf' te verifiëren (dit is niet altijd het geval, er kan ook andere informatie zijn die werd afgekeurd), kies dan uit één van de volgende aanvaarde documenten:
- btw-registratie (VAT Registration)
- uittreksel Kamer van Koophandel (Company registration certificate)
- statuten (By-laws memorandum)
Het is héél belangrijk dat de volgende gegevens goed leesbaar aanwezig zijn op het document:
- Jullie ondernemingsnummer (enkel voor VZW's)
- De naam van jullie vereniging, exact zoals je die in Stripe hebt ingegeven
- Het adres van jullie vereniging (straat, nummer, postcode, gemeente en land, in die volgorde), ook exact hetzelfde zoals je die in Stripe hebt ingegeven
Als dit niet werkt (bekijk het zelf eerst even vanuit een kritische blik, je bespaart jezelf heel wat tijd daarmee), neem dan even contact met ons op via hallo@stamhoofd.nl, zet de documenten die werden afgekeurd in bijlage zodat we ze zelf ook kunnen nakijken. We hebben sowieso geen magische toverstaf, en kunnen jullie account zelf niet deblokkeren, dit ligt volledig in de handen van Stripe, aangezien zij aan heel strenge wetgeving moeten voldoen. We kunnen je uiteraard wel verder helpen bij problemen.
Waar uploaden?
Ga naar Instellingen → Betaalaccounts → Open Stripe Dashboard. Volg vervolgens de stappen op deze pagina: Waar kan ik onze gegevens wijzigen?